Spoločnosť, ktorá celosvetovo zamestnáva približne 52.000 ľudí,
napríklad v divízii lepidiel zaznamenala rast tržieb o 11 %, avšak
divízii kozmetiky sa príliš nedarí. Značky ako Schwarzkopf a Dial
vygenerovali v minulom roku tržby 3,7 miliardy eur. V roku 2020
predstavovali tieto tržby takmer 3,8 miliardy eur a v roku 2019 to bolo
3,9 miliardy eur.
Tržby divízie pracích a čistiacich prostriedkov, kam patria produkty
značiek Persil, Perwoll a Pril, dosiahli vlani 6,6 miliardy eur. V
rokoch 2020 a 2019 predstavovali tržby v tejto divízii 6,7 miliardy eur.
Zlúčenie divízií kozmetiky a pracích a čistiacich prostriedkov, ktoré v
60 krajinách zamestnávajú približne 20.000 ľudí, sa zrealizuje v dvoch
etapách, uviedla firma. Ako v tejto súvislosti povedal generálny
riaditeľ spoločnosti Carsten Knobel, celosvetovo sa to dotkne približne
2000 pracovných miest, najmä v administratíve a oblasti odbytu.
Rokovania so zástupcami zamestnancov by sa mali začať už čoskoro.